11.01-15.01.2021
Формування розуміння прочитаного
1.Прочитати склади аби утворилось слово. Пояснити розуміння та значення слів. Об'єднати слова у групи (тварини, фрукти, продукти харчування, частини тіла…)
2.Складаємо слова з перших звуків слів.
(Матеріал Ольги Артамонової із групи “Сучасний логопед” - фейсбук)
18.01-22.01.2021
Робота з словом, розвиток складового аналізу та синтезу
Гра «Яка буква заховалася?».
Гра сприяє підвищенню швидкості читання слів, в яких пропущена буква.
Ан-ена с-рока пи-ьмо п-рсик мон-та роди-а кор-ва доро-а.
Слова запиши у зошит, пiдкресли вставлену букву.
Гра «Вкрадені слова». Речення запиши у зошит
Дзвінко дзвенить у школі д------, ідуть ш-------- на перший у---.
Мама напекла сьогодні бу….., пи…… та т… .
3.Гра «Яким звуком відрізняються слова?»
жир-шир, мак-рак коза-коса, рибка-рубка
коса-роса, ферма-форма стіл-стіг, ворона-ворота
роса-руса, пічка-річка пив-лив, слива-слава
коза-коса, рибка-рубка жив-шив, білка-булка
4. Гра «Назви однакові звуки в словах»
дим-мак, лев-ліс, луна-небо, тигр-лис, вовк-вода, щука-щупак .
Немає коментарів:
Дописати коментар
Примітка: лише член цього блогу може опублікувати коментар.